Utrzymanie SAP - Wsparcie zdalne, administracja i rozwój

Utrzymanie systemów to jeden z kluczowych obszarów naszych kompetencji. Korzystamy nie tylko z naszego doświadczenia i szerokiej wiedzy, ale dzięki partnerstwu z dostawcami technologii mamy dostęp do ich nielimitowanego wsparcia. Oferujemy najwyższą jakość wsparcia opartą na wypracowanych schematach działania.

Nasze przewagi:

Długoterminowe partnerstwo z SAP, AWS, Microsoft i IBM

Certyfikat AWS Advanced Consulting Partner jako jedna z 5 polskich firm

Certyfikat SAP Competency jako jedna z 2 firm w regionie

Wszystkie nasze działania są zgodne z metodyką ITIL:

Nadzór nad Zarządzaniem Incydentami

Ponaprawcze raporty wyjaśniające powody i rekomendujące odpowiednie działania

Plany wydajności dostępne na życzenie

Nasza oferta

  • Pierwsza linia wsparcia działająca 24/7

    - przyjmowanie powiadomień o awariach, identyfikacja źródeł problemu i jego rozwiązania, przekierowanie do drugiej linii wsparcia w przypadku poważniejszych awarii

  • Doświadczony zespół DevOps obsługujący infrastruktury chmurowe i lokalne

    - nadzór nad systemem operacyjnym i oprogramowaniem, planowanie architektury, rozpoznanie i usuwanie problemów technicznych

  • Najwyższej klasy specjaliści BASIS w regionie

    - rozwiązywanie wszystkich znanych problemów z SAP, programowanie

Nasze strony wykorzystują technologię cookies jedynie w celach analitycznych (Google Analytics). Dzięki nim możemy lepiej dostosować treści strony do potrzeb odwiedzających. Decyzję o akceptacji cookies lub nie możesz zmienić w każdej chwili z poziomu stopki strony (link Ustawienia cookies). Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności.

Aktualne ustawienie: