Utrzymanie systemów to jeden z kluczowych obszarów naszych kompetencji. Korzystamy nie tylko z naszego doświadczenia i szerokiej wiedzy, ale dzięki partnerstwu z dostawcami technologii mamy dostęp do ich nielimitowanego wsparcia. Oferujemy najwyższą jakość wsparcia opartą na wypracowanych schematach działania.
Nasze przewagi:
Długoterminowe partnerstwo z SAP, AWS, Microsoft i IBM
Certyfikat AWS Advanced Consulting Partner jako jedna z 5 polskich firm
Certyfikat SAP Competency jako jedna z 2 firm w regionie
Wszystkie nasze działania są zgodne z metodyką ITIL:
Nadzór nad Zarządzaniem Incydentami
Ponaprawcze raporty wyjaśniające powody i rekomendujące odpowiednie działania
Plany wydajności dostępne na życzenie
- przyjmowanie powiadomień o awariach, identyfikacja źródeł problemu i jego rozwiązania, przekierowanie do drugiej linii wsparcia w przypadku poważniejszych awarii
- nadzór nad systemem operacyjnym i oprogramowaniem, planowanie architektury, rozpoznanie i usuwanie problemów technicznych
- rozwiązywanie wszystkich znanych problemów z SAP, programowanie