Przegląd klienta
Śnieżka jest liderem rynku farb i lakierów w Polsce i na Ukrainie, a także liderem rynku farb podkładowych na Białorusi. Firma produkuje około 190 milionów kilogramów produktów rocznie na rynku krajowym i zagranicznym. Marka wyróżnia się 35-letnim doświadczeniem w produkcji farb i lakierów, zatrudniając ponad 1000 pracowników obejmujących całą grupę kapitałową i będąc jedyną firmą w branży chemicznej wymienioną na Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
Główny cel klienta
Aby utrzymać swój udział w rynku i pozostać liderem w swojej branży, Śnieżka potrzebowała rozwiązań podczas transformacji biznesowej i projektu informatycznego w celu optymalizacji pracy. Wyzwanie polegało na tym, aby zrobić to szybko, dokładnie, aby nie zakłócało to działalności i nie przyniosło żadnych problemów. Śnieżka musiała także być bardziej zwinna, mieć większe bezpieczeństwo swoich systemów SAP i zdolność do przyjmowania nowych technologii w celu utrzymania przewagi konkurencyjnej.
Nasze rozwiązanie
Główne aspekty techniczne, którymi zajęło się SE16N, miały na celu zwiększenie wartości biznesowej i pomoc w adaptacji nowych wdrażanych rozwiązań technicznych. Oto kilka głównych punktów rozwiązania:
- Cyfrowa transformacja, która poprawiła sprawność biznesu dzięki wprowadzonym nowym technologiom;
- Inteligentne mechanizmy integracji danych, dzięki czemu firma może z łatwością wizualizować dużą liczbę danych, szybciej nimi manipulować i wydobywać informacje istotne dla danej organizacji;
- Analizy wysokiej wydajności i przetwarzania danych w czasie rzeczywistym, które są niezbędne, aby utrzymać się na rynku;
- Obniżone koszty infrastruktury IT, ponieważ wszystko dzieje się w chmurze, a ceny są przystępne;
- Wymiana infrastruktury, która pozwala organizacji nadążać za zmieniającymi się wymaganiami rynku.
Kluczowe działania w ramach projektu
Podczas współpracy w ramach tego projektu zespół SE16N upewnił się, że:
- Przeprowadzono szczegółową analizę obecnego stanu procesów biznesowych;
- Przygotowano plan wymaganych procesów i w jakich obszarach SE16N musi wspierać wdrożenie;
- Wdrożenie rozwiązań SAP w środowisku AWS, polegające na następujących krokach:
- Instalacja i konfiguracja techniczna systemów: SAP S / 4HANA, SAP CAR, SAP NW PO 7.5, SAP Fiori Frontend 5.0, SAP Solution Manager 7.2, SAP Model Company for Retail;
- Instalacja i konfiguracja Focused Build for SAP Solution Manager;
- Instalacja i konfiguracja mechanizmów Smart Data Integration;
- Aktualizacja SAP S / 4HANA z wersji 1709FSPO2 do 1809FSP01;
- Konfiguracja techniczna interfejsów (użytkowników, połączeń, SAML) między chmurą a systemami lokalnymi - SAP Analytics Cloud, Identity Provider, SAP Marketing Cloud, SAP Commerce, SAP Cloud dla klientów, SAP S / 4HANA, SAP CAR.
- Utrzymanie i obsługa systemów w chmurze AWS.
Korzyści
Rozwiązania dostarczone i wdrożone do tego momentu usprawniły działalność w następujących głównych obszarach:
- Szybsze procesy biznesowe;
- Zmniejszony rozmiar bazy danych;
- Ponowne opracowywanie infrastruktury sprzętowej, aby procesy były bardziej elastyczne i ukierunkowane na innowacje;
- Aktualizacja systemów i zwiększone bezpieczeństwo systemów SAP.
Referencje
Powierzona SE16N praca została wykonana zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Współpraca przebiegła sprawnie i bez żadnych konfliktów, gwarantując nam wysoką jakość usług i terminową realizację zamówień. Możemy polecić SE16N jako niezawodnego partnera z doświadczonym i wykwalifikowanym zespołem konsultantów.